Üye Ol

Sitemize Hoşgeldiniz ! Forex Sinyallerimizden Yararlanabilmek İçin Vip Üyelik Başvurusu Yapmanız Gerekmektedir. Vip Grup Üyeliklerimiz Ücretsizdir.

Yasal Uyarı ! Burada Yer Alan Bilgi, Yorum ve Paylaşımlar Kesinlikle "Yatırım Danışmanlığı" Kapsamında Değerlendirilemez.


Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forex Robotu Nedir ? Nasıl Kullanılır ?
#1
  • Bugüne kadar bir çok forex robotu kullandınız ve bir sonuç alamadınız mı ?

  • Zaman zaman kazandınız ancak kazandıgınızdan daha fazlasını geri mi verdiniz ?

  • Forex Robotlarına artık inancınız kalmadı mı ?
Cevabınız ister evet olsun ister olmasın yani hiç robot ile işlem yapmamış olanlarada bu makalemizde tavsiyelerde bulunacağız.
Arkadaşlar bildiğiniz üzere tüm forex robotları belli bir işleyiş üzerine kurulmuş ve kazanca yönelik olarak alım satımlar yapmaktadır. Bunlardan bazıları direkt olarak meta trader paneline bağlanır ve siz hiç bir şeye karışmadan izlersiniz o kendi başına işlem açar işlem kapatır, kar al noktalarını ve stop loss noktalarını oluşturmanıza gerek olmadan herşeyi kendi başına halleder. Bir diğer kısmı ise size sadece sinyal üretimi yapar. Yani bu seviyeden, al bu seviyeden sat, buraya gelirse buradan al vb sinyaller oluşturarak size önerilerde bulunur. Forex robotları aslında tüm dünyada yaygın olarak kullanılmakta olup Türkiye’de de yeni yeni kullanılmaya başlanmış olsa da bir çok aracı kurum robot kullanımını yasaklamıştır. Tespiti halinde ise platformu iptal edebilmektedir.
forexlekazan.gif

Bu forex robotlarında dikkat edilmesi gereken çok önemli bir husus vardır. Adı üzerinde bu bir robottur ve duyguları yoktur, aslına bakarsanız forexde duygulara yer de yoktur. Bu bakımdan güzel gibi dursa da, bunların bazıları 5 dakıkalık grafıklere bazıları 15 dk ve 30 dakkalık grafıklere yönelik sistemlerdir. Çok az ve pahalı bir kısmı ise tüm dakikalık indikatörleri kullanarak sinyal üretimi yaparlr ancak bunların unuttuğu en önemli şey forexin grafikten ibaret olmadığıdır. Evet forex işlemlerinde teknik analiz önemlidir ancak temel analizin bulunmadığı bir teknik analiz sizi çok defa yanıltacaktır.

 

Bu nedenle de biz Forexle Kazan Ekibi olarak sizlere forex yazılımları aracılığı ile oluşturulan sinyallerin kontrollerini sağlayıp, yılların bilgi birikimi ve tecrübesi ile harmanlayıp aynı zamanda günümüz koşullarını jeopolitik,siyasi ve ekonomik koşullarını sorgulayarak ve de ekonomik  verileride göz önünde bulundurarak tam bir koreleasyon içerisinde sinyallerimizi oluşturup siz değerli kullanıcılarımıza ücretsiz olarak sunmaktayız. Sinyallerimize ulaşmak için Forex Sinyalleri linkine tıklayabilirsiniz.
#2
hocam yani bu sizin bahsettiğiniz sistem robot olmayacak değil mi ? Siz pozisyonu söyleyeceksiniz girmek isteyen kendisi ekrandan açacak doğru mu anladım acaba ?
#3
(10-01-2016, Saat: 17:58)SuperMario Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam yani bu sizin bahsettiğiniz sistem robot olmayacak değil mi ? Siz pozisyonu söyleyeceksiniz girmek isteyen kendisi ekrandan açacak doğru mu anladım acaba ?

Zaten şuanda kullandığımız sistem whatsapp dan gelıyor mesajlar o şekilde yani benim anladığım
#4
usta bi pm yolladım dönüş yaparsanız sevinirim


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Forexte Kaldıraç Sistemi Nedir ?
Yazar: ForexleKazan
Cevaplar: 2
Gösterimler: 959
Son Mesaj: pala
21-01-2016, Saat: 14:18
  Forex Nedir ?
Yazar: ForexleKazan
Cevaplar: 0
Gösterimler: 513
Son Mesaj: ForexleKazan
10-01-2016, Saat: 15:57

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Dikkat ! Lütfen Yasal Uyarılar Sayfamızı Okuyunuz. Site Üyeleri Yasal Uyarılar Sayfamızı Okumuş, Anlamış ve Kabul Etmiş Sayılacaktır.


Hakkımızda

Forex'in Kazandıran Adresi KralFx.Com

Forex Forum | Forex | Forex Forumu | Forex Sinyal

Kahve Molası

Sitemize hoş geldiniz!
Bi Kahve İçmeye Ne Dersiniz ?

Forex Cafe